woensdag 31 december 2014

Quotes #1

 

Quotes vind ik altijd erg inspirerend of gewoon grappig. Ik lees dan ook vaak quotes op het internet of lees artikelen van andere waarin ik de leuke quotes vaak opsla. Vandaag deel ik een aantal quotes met jullie!

Iedereen is mooi op zijn eigen manier!
 
Wie houd er nou niet van eenhoorns?
 
Wat vind jij? Is dit waar?
 
 Deze ga ik onthouden als iemand weer eens tegen mij zegt dat het een puinzooi is in mijn kamer :)

Iedereen doet het, zichzelf vergelijken met iemand anders. Ik ook. Natuurlijk is het misschien ook wel goed om jezelf te vergelijken, zo kan je immers zien waar jij staat op een bepaald vlak. Toch denk ik dat je gelukkiger bent als je jezelf niet meer vergelijkt met andere mensen, maar gewoon jezelf neemt zoals je bent. Maarja, probeer het maar eens. Jezelf nooit meer vergelijken.

De spreuken van Loesje vind ik altijd erg grappig, ookal snap ik ze niet altijd helemaal, maar deze vind ik erg leuk. :)
 
Wat ik een beetje uit deze quote haal is, kijk altijd naar de mooie dingen in het leven in plaats van de dingen die misschien niet zo leuk zijn in jou leven. Ik denk hierbij dan ook aan de mensen in Afrika en andere delen van de wereld waar mensen erg arm zijn. Als je tv programma's kijkt hierover zie je hoe weinig spullen deze mensen hebben, en hoe slecht en arm ze het hebben. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik heb het alleen maar op tv gezien en uit verhalen gehoord van mensen die hier wel geweest zijn. Maar toch heb ik vaak het idee dat deze mensen deze spreuk misschien beter kunnen toepassen dan wij. Kinderen daar maken zelf hun speelgoed, waar ze dan erg blij mee zijn. Deze mensen dansen en zingen, wat soms ook wel bij hun cultuur hoort, maar persoonlijk word ik hier blij van. Natuurlijk doen ze niet in hun leven of alles rozengeur en maneschijn is maar toch, misschien kunnen wij hier toch iets meer een voorbeeld aan nemen.
 
En als laatste nog een hele mooie quote over zussen vind ik persoonlijk. Je groeit samen op en er zal altijd ergens een verbinding tussen jullie blijven.
 
Dit is het laatste artikel op mijn blog..... Van 2014 dan :). Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben en dat al jullie ledematen er in 2015 ook nog aanzitten zonder dat je ze er hebt afgeknald. Wees een beetje voorzichtig dus, met vuurwerk ;).
 
Welke quote vind jij het mooiste? En denk jij ook vaak na over de betekenis?

13 opmerkingen:

  1. Haha die vierde quote vind ik goed. Ga ik onthouden als m'n moeder zegt dat ik mijn kamer opruimen. Ja mam, ik ben creatief en daar liggen al mijn ideeën :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel ik houd zelf ook altijd van quotes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat zijn die loesjes altijd leuk. Die creatieve quote onthou ik ook ff.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke quotes! Vooral die met creatieve mensen, die ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt gek op dit soort quotes! Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke quotes! Ik vind die Loesjes altijd wel leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vooral de eerste vind ik mooi! Leuk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh er zitten echt hele leuke quotes tussen! Leuk artikel! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. er zitten een aantal mooie quotes tussen ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn stuk voor stuk prachtige quotes! De uitleg die je er telkens bijschrijft is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie quotes zijn dit, ik moest wel heel hard lachen bij die wees-niet-sip-in-de-winter-dip draag-een-bikini-onder-je-coltrui quote. Geniaal!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen