zondag 28 december 2014

Mijn voornemens voor 2015

De laatste paar dagen van 2014 zijn aangebroken en ik zal eerlijk zijn, ik vind het niet erg. Eigenlijk heb ik al het hele jaar "problemen" met 2014. Ik vind het gewoon raar klinken en op schooltoetsen heb ik al vaak 2015 opgeschreven. ( Perongeluk). Ik zit dus al helemaal in het nieuwe jaar en zoals bijna elke Nederlander heb ik natuurlijk ook goede voornemens. Vandaag deel ik mijn voornemens voor het nieuwe jaar met jullie!

Netjes zijn
Volgend jaar gaat het gebeuren. Ik ruim alles meteen weer op dat ik pak en zorg ervoor dat mijn kamer 24/7 netjes is! Dit roep ik al een paar jaar denk ik, maar het is mij nog nooit gelukt. Ik moet gewoon toegeven. Ik ben een enorme rommelkont en mijn kamer is altijd een bende. De meest afgrijselijke dingen kom je tegen in mijn kamer en de hele vloer is bezaaid met schoolboeken, make up, blaadjes, tassen, kleren etc. Een hele slechte eigenschap natuurlijk aangezien ik niet van opruimen hou en het dus praktisch gezien ook nooit doe. Maar echt, volgend jaar word dit anders!

Gezonder eten
Ik ben niet dik, absoluut niet zelfs. Misschien eerder iets te dun dan te dik. Toch wil ik volgend jaar gezonder eten. Op dit moment eet ik eigenlijk best ongezond en aangezien ik niet zo van groentje, aardappelen etc. hou, eet ik daar heel weinig van en overdag veel koekjes, snoepjes en chips. Dit is natuurlijk voor niemand goed en ik ga proberen in 2015 iets gezonder te eten, zonder af te vallen.
 
School
Ook een van mijn goede voornemens voor volgend jaar, slagen voor mijn eindexamen! Ik doe op dit moment VMBO TL en ik zit in het vierde, en dus het laatste jaar. De afgelopen jaren ging het ook goed op school, maar dit jaar moet het gewoon perfect. Aangezien ik tussendoor geen toetsen heb en alleen maar examens, heb je dus maar een paar kansen. En als je 1 van die examenweken verpest is dat moeilijk weer op te halen! Bij deze dus mijn goede voornemen om ruim optijd te beginnen met leren en hele goede cijfers te halen zodat ik met vlag en wimpel slaag :).

Op tijd gaan slapen
Dat het mij niet lukt om optijd te gaan slapen is eigenlijk een beetje jullie schuld. Haha grapje hoor maar door jullie leuke blogs ga ik soms pas heel laat slapen aangezien ik die natuurlijk wel moet lezen! Doordeweeks als ik naar school moet wil ik gewoon in het nieuwe jaar wat eerder gaan slapen zodat ik de volgende dag misschien beter mijn bed uit kan komen. Of dit ook lukt is nog maar de vraag.... :)
Bloggen
Beetje cliché misschien, maar dit jaar wil ik meer en vooral beter gaan bloggen. Elke dag bloggen lukt mij niet, ik zit nog op school en de meeste mensen halen dit niet. Wel wil ik minstens 2 of 3 artikelen per week online laten komen op mijn blog. Maar het gaat mij voornamelijk om beter bloggen. Ik ben absoluut niet tevreden met mijn artikels. Mijn foto's vind ik absoluut niet mooi en dit wil ik graag verbeteren. Helaas is mijn camera de simpelste van de simpelste dus is het erg moeilijk om prachtige foto's te maken. Toch zou ik graag de kwaliteit van mijn foto's omhoog willen zien gaan. Zo gaan mijn artikels ook vooruit en ziet het er hopelijk ietsje beter uit allemaal. Een probleem is alleen wel, ik weet niet hoe ik mijn artikels en foto's beter maak. Ik zou het graag willen maar het lukt gewoon niet. Kortom, Volgend jaar wil ik nog meer tijd besteden aan mijn blog en hopelijk mijn blog iets meer naar mijn zin maken, want op dit moment vind ik hem niet echt "mooi". Wel vind ik bloggen onwijs leuk om te doen natuurlijk!

Ik wens jullie allemaal een fijne jaar wisseling en alvast een Gelukkig 2015!

Wat zijn jouw goede voornemens voor 2015?
 
Xx

Volg jij mij al op bloglovin?

18 opmerkingen:

  1. Je hebt haalbare en goede voornemens voor 2015! Ik hoop dat je alles lukt en dan vooral school.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed mijn best gaan doen op school. Ik zit nu inde 3de klas van het vmbo tl en het 3de jaar is altijd het moeilijkste. Dus ik moet heel goed mijn best gaan doen. Verder heb jij goede voornemens die haalbaar zijn. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je enkele voornemers hebt opgesteld! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je de voornemens zo op een rijtje zet, er zitten goede ideeën bij waar ook ik mijn voornemens uit haal!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voornemens allemaal! Veel succes, ik weet zeker dat het je gaat lukken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi lijstje met haalbare voornemens! Netter worden, ja dat is een goede... Ik haat rommel en toch krijg ik het altijd voor elkaar om een bende van mijn kamer te krijgen, en tja op tijd slapen is ook een dingetje! Die staat ook op mijn lijstje die dinsdag online komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal dinsdag even een kijkje op je blog nemen om te zien hoe het met jouw voornemens is ;)

      Verwijderen
  7. Een mooie lijstje Raindrops, het moet allemaal lukken! Succes met school. Ik zit ook in de vierde haha. Bloggen moet ook goedkomen. Heb er volle vertrouwen in. Ik wil ook verbeteren, maar dat gaat van zelf wel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie doelen! Kamer opruimen zou bij mij ook op nummer 1 kunnen staan, haha! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lijstje heb je samengesteld! Ik wil ook gezonder gaan eten. Ik ben al benieuwd naar je komende artikels! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Netjes zijn, dat zal nooit lukken, elk jaar weer schrijf ik dit op mijn 'goals' lijstje maar het lukt nooit.... Gezonder eten is ook een goed idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie voornemens! Hopelijk lukt het je om ze allemaal uit te voeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super goede voornemens ;)
    Ik heb je blog net ontdekt en vind hem prachtig <3
    Ik wens je alvast een fijn 2015 en hoop volgend jaar nog veel meer posts van je te lezen!
    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook wat voornemens, veel zijn hetzelfde als die van jou: blijven bloggen, gezonder eten, slagen... :) Verder wil ik graag veel kunnen reizen, mijn rijbewijs halen, etc... :) Morgen komt op mijn blog daar ook een artikel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezond eten is ook mijn voornemen wel. Hoop dat die van jou allenaal slagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke voornemens! Alvast veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen