donderdag 25 juni 2015

Ik ben geslaagd!


Allereerst, mijn excuses voor deze lange radiostilte op mijn blog. Mijn computer ging kapot, nadat deze eindelijk gemaakt was deed de wifi het niet meer bij mij thuis. Dit waren dus eenzame weekjes voor mij, ik denk namelijk dat een van mijn grootste hobby toch wel iets met internet te maken heeft.

 
Dan wil ik ook nog even heel leuk nieuws met jullie delen, ik kreeg het alweer 2 weekjes geleden te horen maar, ik ben geslaagd voor mijn school diploma! Dag middelbare school :). Ik werd tussen 11 en 1 uur gebeld en ik moet zeggen dat ik om 11 uur toch wel heel zenuwachtig was. Om kwart over 11 werd ik al gebeld dat ik geslaagd ben met 5 zevens en 3 achten, totaal gemiddeld dan. Met zulke goede cijfers heb ik het schooljaar nog nooit afgesloten :).

 

Ik blog nu alweer een half jaar, en heel hard gaan mijn volgers etc. ook niet. Dit is absoluut niet erg, maar wel iets wat ik jammer vind. Ik ben gewoon ook nog niet tevreden over mijn blog en ik weet niet waar het in zit. Ook kan ik niet goed plannen. Het lukt mij niet om een paar posts alvast klaar te hebben staan, zodat ik die altijd online kan zetten. Het idee voor een post is er vaak, en de foto's komen daarna. Het alleen nog totaal afmaken laat altijd wat langer op zich wachten. Ik ben nooit tevreden over mijn posts en ik doe dan ook gauw al een paar uur over een post schrijven, aangezien ik het nooit perfect vind. Misschien moet ik dit wat meer los laten, maar tot nu toe lukt dat nog niet echt. Ik heb ook altijd veel bewondering hoe andere mensen een paar keer per week posts online zetten, en daarnaast ook nog naar school gaan of werken. Iemand tips ? :)


Ik durf het niet te beloven, maar als het goed is komt er nu weer regelmatig een post online ( Als de nieuwe wifi het blijft doen dan).

En ohja, nog een laatste vraagje. Steeds als ik blogger op start krijg ik een fout melding, deze klik ik dan weg maar een dag later is de foutmelding er weer. Ook kan ik mijn foto's niet helemaal meer in een artikel zetten zoals ik dit wil. De opties zijn weg, en ook in de html kan ik de groottes niet goed aanpassen. Iemand ideeën hoe ik dit kan oplossen?

Veel liefs!

12 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd met het behalen van je diploma....Ik den dat voor iedereen het verschillend is, hoe zij aan haar blog werkt....Ik zelf maak van te voren een ( heel flexibele ) wekelijkse planning. maak de meeste fotos en schrijf dan de teksten heel impulsief. Misschien zou je eens kunnen proberen om iets minder perfectie na te leven, vergeet niet wat jij (??voor vreemds??) ziet in een artikel, ziet een ander meestal niet of juist heel anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je diploma, woehoew! En trek je die volgers niet aan hoor, oké? :) Alles gebeurt op zijn tijd en sommigen hebben meer geluk dan de ander. Het bijzonderste is dat mensen je blog graag lezen, en bij dat clubje hoor ik alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal binnenkort iets schrijven over hoe ik veel artikelen maak in weinig tijd! Misschien heb je er wat aan :) Het kan wel even duren voordat dat online komt, dus als het écht te lang duurt kun je altijd mailen, dan haast ik me om het eerder online te zetten :)

    En over je volgers: misschien moet je wat meer op andere blogs reageren, dan klikken mensen op je naam en heb je weer extra bezoekers! Wat je vooral niet moet doen is de link van je blog onderaan je reactie achterlaten, dit wordt al snel als vervelend ervaren. Je link achterlaten in het daarvoor bestemde balkje is genoeg! Hopelijk heb je iets aan m'n tips :)

    En gefeliciteerd, fijn dat je geslaagd bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je diploma meid! Mijn blogplanning is ook niet echt de ideale, ik schrijf bijna nooit artikels op voorhand, meestal pas op het laatste moment, waarna ik ze ook direct post. Niet ideaal, ik weet het! Ik hoop dat, nu ik vakantie heb, ik ook regelmatiger kan bloggen! En dat van die foutmelding op Blogger, dat had ik vroeger ook altijd! Het is volgens mij vanzelf weggegaan, ik weet het niet zo goed meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Raindrops, gefeliciteerd met je diploma!
    Nou heb je mij gezien.. Ik heb ook een eeuw er niks op gezet..
    Ik vind het juist persoonlijk wanneer je artikels op het laatste moment schrijft!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aller eerst: gefeliciteerd! Op de een of andere manier krijg het voor mekaar minstens 3 keer per week iets online te zetten, ook toen ik nog school had. Ik ben er altijd wel langer mee bezig dan ik eerst denk. Als je een leuk idee hebt kan je er gewoon mee beginnen en het de volgende dag afmaken als je niet genoeg tijd hebt. Dat doe ik vaak. Ook gebruik ik vaak foto's van het internet, wat me veel tijd bespaart! En als je weet dat het wat langer gaat duren, neem er dan de tijd voor en begin er niet om acht uur 's avonds nog mee.

    O ja, die foutmelding krijg ik ook de hele tijd. Heel irritant, maar ik laat het gewoon. Het een soort automatisme geworden om hem weg te klikken. Nu gebruik je volgens mij gewoon het 'simple' sjabloon van Blogger. Tik bij Google in: blogger sjablonen, en je krijgt tientallen leuke sjablonen die je kunt downloaden en met html kunt bewerken! Kost veel tijd, maar hee, daarvoor heb je vakantie:P

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! wat een goede cijfers.
    Misschien kun je de blogger help inschakelen, Kobus weet altijd wel antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik heb helaas echt geen verstand van blogger, sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig dat je geslaagd bent! Heb zelf nog niks gemerkt van die foutmelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met dat je geslaagd bent! echt goed van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje laat, maar gefeliciteerd! Ik moet nog een jaartje... (hoop ik, anders 2 haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je diploma! Wat knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen