woensdag 17 december 2014

Nailart Let it snow

Heey allemaal, De winter is vaak een beetje een sombere periode. Toch vind ik het ook wel weer wat hebben. Zeker als er sneeuw ligt! In Nederland ligt er nog geen sneeuw, maar op mijn nagels wel! Kijk je mee?

 
Natuurlijk heb ik eerst mijn nagels schoon gemaakt en een basecoat opgedaan. Daarna begon ik met de basis, en ik gebruikte hiervoor een prachtig lakje van Herome met de naam Honolulu 119. Op de foto heb ik maar 1 laagje nagellak op, en zoals je ziet dekt hij heel goed! Soms doe ik als het lakje na 1 laagje al dekt voor de zekerheid alsnog een tweede laagje nagellak eroverheen. Maar aangezien ik van plan ben een nailart te maken, vind ik 1 laagje nagellak voldoende.

 
Daarna heb ik het uiteinde van mijn nagel ( is dit nou de boven of onderkant ?) gesponst met een witte kleur. De witte kleur is van Sinfull collors Snow me white. Daarna heb ik op helemaal het puntje van mijn nagel, op de witte kleur dus. Nog een lichtblauwe kleur toegevoegd. Niet heel duidelijk zichtbaar. Maar het voegt toch iets toe, vind ik dan ;).

 
Daarna heb ik op mijn ringvinger een sneeuwpop gemaakt! Ik begon met het lijfje. Onderaan mijn nagel maakte ik een groot half rondje, met daarop het hoofdje van de sneeuwpop. Daarna maakte ik zijn armen en gaf ik heb knoopjes op zijn buik, en natuurlijk kleedde ik hem aan met een hoed en een sjaal. Als laatste maakt ik zijn ogen, en een wortel als neus!

Natuurlijk staat mijn sneeuwman in de sneeuw, dus ik zorg ervoor dat er nog wat vrolijke sneeuwvlokjes om hem heen dansen. Op mijn andere 4 vingers voeg ik ook nog zilverkleurige rainstones toe. Ik eindig met een mooie glanzende topcoat. En mijn nailart is klaar!
 
Wat vind jij van deze nailart?

11 opmerkingen: