woensdag 3 december 2014

My favorite songs #1



Regelmatig luister ik naar muziek. Als ik naar school fiets, naar huis fiets, als ik aan het bloggen ben, of als ik mijn huiswerk zit te maken. Een paar keer per dag heb ik mijn oortjes wel in mijn oren. Vandaag deel ik mijn favoriete liedjes met jullie!


Thinking out loud van Ed Sheeran vind ik een prachtig lied! De muziek van Ed Sheeran vind ik altijd al erg leuk en ook dit lied is 1 van mijn favorieten.


Fireball van Pitbull vind ik ook helemaal te gek. Dit is echt een lied met een lekkere beat! Wil je lekker dansen? Neem dit lied en je kan er helemaal op los gaan ;).


Nothing really mathers van mr Probz vind ik een heel mooi lied. Er zit veel gevoel in het liedje en ik luister het met veel plezier.


take me to the church van Hozier vind ik zelf ook een leuk lied. Het heeft een lekker ritme en ik kan dit liedje de hele dag in mijn hoofd hebben!


all about that base is een lied wat als ik het hoor, ik het meteen meezing. Het blijft in mijn hoofd zitten en heeft een lekkere beat!


Dit zijn mijn 5 favorieten liedjes van dit moment. Dit kan volgende week weer anders zijn ;)
 
Wat is jou favoriete liedje?
 
Liefs, Raindrops

10 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje! Thinking out oud en all about that bass zijn geweldige nummers! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nummers allemaal, heb niet echt een favoriet maar ik vind die van Ed Sheeran wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nummers allemaal, vooral Ed Sheeran! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van Ed Sheeran vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke liedjes, zeker dat van Hozier! Op dit moment is luister ik on repeat naar Conrad van Ben Howard, zo mooi!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk lijstje! Ik heb van de week ook zo'n lijst samengesteld op mijn blog. Alleen dan wat minder top 40 ;) haha. Liefs, Roxanne/ www.peachlife.nl

    BeantwoordenVerwijderen