zaterdag 20 december 2014

Christmas tag


25 en 26 december is het weer zover! Christmas time ;). Het feest wat bijna heel Nederland viert. En vandaag vul ik de Christmas tag in!


Wat is je favoriete kerstliedje?
Santa tell me van Ariana grande vind ik een leuk kerstliedje!
Wat is je favoriete kerstfilm?
De film die ik toch wel elke kerst kijk is home alone. Het is een hele bekende film en er zijn verschillende delen. Deel 1 vind ik het leukste :).
Wat staat er bovenaan jouw kerstverlanglijstje?
Helemaal niks! Wij vieren thuis kerst niet met cadeautjes. Het gaat om de gezelligheid en dat vind ik al een heel mooi cadeau!

 
Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
 Ik doe zelf met kerst enkel een mooie oogschaduw op, en mascara, maar ik vind van die uitgebreide glitter looks er altijd erg leuk uitzien bij andere mensen ! Zelf draag ik ook nog een mooie kerstnailart erbij, of een mooie bordeaux rode kleur.
Wat draag je het liefste tijdens kerst?
Ik ben niet echt een jurkjesmeisje. Ik heb er zelfs geen een in mijn kast hangen op 1 strandjurkje na dan. Misschien draag ik dit jaar een mooie witte blouse met een zwarte broek. En heel misschien een jurkje als ik die tegen kom bij het shoppen !
 
Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Mmm deze vraag vind ik moeilijk. Ik doe het allebei graag, maar ik denk dat ik dan toch liever buiten ben.
Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Mijn ideale kerst is gezellig bij elkaar zijn met familie.
Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Op eerste kerstdag vieren wij kerst gewoon thuis. En op tweede kerstdag ga ik naar familie en hebben we samen een kerstdiner. Ik blijf daar dan ook slapen!

Heb jij een echte kerstboom of een neppe?
Een echte!
Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
wij hebben thuis altijd zilveren en rode ballen in de boom hangen. Ook hebben we er nog dingetjes in hangen die van hout zijn gemaakt  zoals een egeltje of een vogeltje in de boom!
Wat is je favoriete kerstsnack?

Mijn favoriete kerstsnack zijn kerstkransjes. Die heb ik zo op :).

 
Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen! Ik hoop dat het gezellige dagen worden voor iedereen :). Enjoy!
 
Xx

10 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Home Alone blijft inderdaad een hele leuke film, ik kijk 'm zo'n beetje elk jaar weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke tag! Heb je erg leuk ingevuld. Santa tell me luister ik ook de laatste paar dagen! En home alone kijk ik ook haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat liedje van Ariana is inderdaad erg leuk! Home alone is een echte klassieker tijdens de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit toevallig aan de kerstkransjes als ik dit lees hahah
    Leuke tag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Leuke Tag!

    Xx Chantal (www.fashionglossx.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh kerstkransjes zijn bij mij ook gelijk op. En Santa tell me is echt een leuk nummer he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag! Hier word ik helemaal vrolijk van ^^ Ik ben net wel een kleedjesmeisje en ik ga graag eens uit de bol qua make-up bij Kerst en nieuwjaar :)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ingevuld :) Ik ben ook echt geen jurkenmeisje haha :)

    BeantwoordenVerwijderen