donderdag 1 januari 2015

Spam your blog!

De eerst post van 2015 alweer! Gelukkig nieuw jaar! :) Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad en dat al jullie vingers er nog aan zitten! Die van mij in elk geval wel ;)
Om het jaar positief te beginnen, gaan we lekker spammen.



Raindrops bestaat nu 1 maand ( + een paar dagen). Ik vind het ontzettend leuk dat ik al zulke lieve reacties krijg en dat terwijl ik zelf nog helemaal niet tevreden ben over mijn blog. Graag wil ik de kwaliteit van mijn blog omhoog krijgen. Betere artikelen schrijven, mooiere foto's maken. Ook was ik niet tevreden met mijn layout. Ik had hem heel snel gemaakt en vond hem gewoon niet meer mooi. Het is je misschien al wel opgevallen, maar de layout is verandert. De berichten zijn wat breder gemaakt en de layout is erg simpel geworden. Helaas heb ik geen flauw idee hoe je een mooie layout maakt, dus dit is het geworden. Alle tips voor het maken van een mooie layout zijn welkom :).



In de loop van de maand heb ik mijzelf ook op social media geinstalleerd onder de naam Raindrops. Bloglovin had ik al vanaf de eerste dag, en daarna kwam er steeds meer bij. Bloglovin vind ik ook gewoon ontzettend handig omdat ik daar al jullie leuke blogs bij elkaar zie met de artikels die ik nog moet lezen!
Als je hieronder op het icoontje klikt kan je mij volgen op bloglovin ;)



Instagram heb ik laatst ook aangemaakt. Ik ben helemaal verslaafd aan instagram, maar had nog geen acount voor Raindrops. Daar is nu verandering in gekomen!
Volg jij mij ook op Instagram?


In de toekomst ben ik van plan om Twitter en Facebook nog aan te maken. Dit kan nog wel even duren, aangezien ik op dit moment niet de tijd heb om alles bij te houden. Ik wil mijzelf op dit moment vooral focussen op mijn blog en op school.

Nu ik lekker heb gespamd mogen jullie ook lekker spammen :)
Vertel iets over je blog en laat gerust linkjes achter waar wij jou kunnen volgen! Ik zal zeker even kijken :)

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je het nieuwe jaar zo wilt beginnen! Ik volg je al op bloglovin'. Volgens mij ken je m'n blog al: xmeiqi.blogspot.nl

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, ik volg je wel even op bloglovin. Je blogposts zien er heel leuk uit!

    Ik blog op inspirationdosex.blogspot.com over lifestyle, diy, fashion, inspiration en meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, wat ontzettend lief dat we mogen spammen! Op www.beautyjuf.nl schrijf ik over alle ins&outs rondom beauty, make-up en nagellak. Deze blogposts wissel ik af door een vleugje lifestyle. Nieuwsgierig geworden? Kom gerust een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je mogelijkheid te spammen! Leuk, je bent zo kort bezig, maar je blog ziet er al goed uit.
    Ik blog zelf iedere werkdag op http://www.diydiva.nl Daar vind je creatieve inspiratie en veel leuke diytutorials, met name op fashiongebied. Binnenkort begin ik met de kaarten om te maken voor Valentijnsdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoii,
    mijn blog gaat over nail art en ik blog op weeklynailart.blogspot.nl
    Vanmiddag plaats ik een nieuwe nail art tutorial!
    x Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief dat we mogen spammen! Ik blog dagelijks over beauty, fashion en lifestyle op bymarlayne.nl. Ook komt er elke zaterdag een nieuwe video online en ben ik op twitter en instagram te volgen onder de naam bymarlayne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat we mogen spammen! Mijn blog gaat over mode, lifestyle en een klein beetje beauty. :) blogbyfem.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat we mogen spammen! Ons blog gaat over alles wat ons bezig houdt, denk aan fashion, lifestyle, een beetje beauty, etc. Wij proberen een beetje persoonlijk te zijn zodat jullie ons beter kunnen leren kennen.
    www.hannahencathelijne.wordpress.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen