dinsdag 7 april 2015

Inspiration // Hairstyles

 
Ik denk dat bijna iedereen in de ochtend bezig is met zijn haar. De een heeft het altijd los hangen, de ander altijd in een staart. Ik zelf ben een beetje van de afwisseling. Vandaag deel ik verschillende soorten haarstijlen, en verschillende soorten vlechten met jullie!


  
 
Deze vier haarstijlen vind ik erg leuk! De eerste vind ik erg leuk. Zelf draag ik nooit zo'n bandje maar bij andere mensen vind ik het er altijd erg leuk uitzien! Als ik zulk haar zou hebben als op plaatje twee zou ik het ook meteen kort knippen! Op de derde afbeelding vind ik dat het bandje in het haar de look helemaal afmaakt! Je ziet niet veel van de kleding, maar volgens mij is dat zwart wit dus dat ziet er erg leuk uit! En dan nummer 4, wauw dit haar is denk ik zo'n beetje mijn droomhaar. Als je kon kiezen wat voor haar je zou krijgen bij je geboorte zou ik ongetwijfeld voor nummer 4 gaan! Mooi, lang, krullend, highlights. Daar houd ik echt van!
  


Ik denk dat veel meisjes en vrouwen wel kunnen vlechten. Invlechten is weer een vak apart en ook een stukje moeilijker, maar als je het eenmaal snapt dan lukt het vaak ook wel! Mijn moeder kan heel goed invlechten en doet mijn haar ook wel eens. hierdoor heb ik het ook geleerd! Op youtube zijn veel tutorials te vinden over invlechten. Op de eerste afbeelding is er een vlecht gemaakt aan de achterkant, die vanaf boven op het hoofd begonnen is. Al het haar is erbij ingevlochten en uiteindelijk is er een losse vlecht overgebleven. Op de tweede foto is er een klein stukje ingevlochten, en hierna een staart gemaakt. Het ziet er simpel uit maar toch erg leuk! De derde foto is alleen de zijkant ingevlochten. Ik vind het er erg leuk uitzien maar deze haarstijl zal mij niet staan. Op de laatste foto is geen vlecht afgebeeld maar een knot. Niet een simpele draai knot maar een ander soort knot. Volgens mij is dit best moeilijk om te maken, en ik ga dit binnenkort een keer proberen via een youtube filmpje!


 
Als laatste foto heb ik een collage voor jullie van 9 verschillende vlechten. De namen staan erbij zodat je er makkelijk een tutorial van kan vinden op youtube. Ze zien er ingewikkeld uit, maar echt het valt mee! Zeker de Waterfall en de French raad ik jullie aan. Na een paar keer oefenen zijn deze echt niet zo moeilijk als ze eruit zien. En de Fishtail ( vissegraat) is natuurlijk ook best bekend, en niet moeilijk. Veel succes!

Heb jij jouw haar altijd hetzelfde zitten, of vlecht jij ook wel eens net als ik?

21 opmerkingen:

  1. Ik werk in een kapsalon. Ik doe dus ook zeker wat verschillends met mijn haar! Bedankt voor de inspiratie!
    Liefs Shop It and Pop It

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n bandje in mijn haar draag ik ook nooit, alhoewel ik het eigenlijk prachtig vindt! Al die vlechten zijn echt supermooi, maar daar ben ik helaas niet zo handig in ... Misschien eens aan de mama vragen! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de vissengraat doe ik weleens maar draag het vaak in een staart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Al dat gevlekt is ingewikkeld, maar het ziet er echt gaaf uit! Jammer dat mijn haar niet superlang is, maar dan kan ik wel weer andere leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan inderdaad met elk type haar leuke dingen doen!

      Verwijderen
  5. Ik draag mijn haar wel verschillen, los met krullen, los maar dan steil, een staart, een knot...Ik kan ook wel invlechten alleen niet bij mijzelf. de achterkant word dan echt niet mooi, dus helaas...leuk artikel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sommige mensen kunnen toch echt kunstwerkjes maken van hun haren. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Daar zou ik echt hulp bij nodig hebben!
    Bij mezelf lukt me dat nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! Ik heb meestal losse golven of krullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind losse krullen nog altijd mooi. Balayage is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die feather is supermooi! Maar ook zoals Jiami het nu heeft.
    Ik heb wel een bloemen-bandje, maar ik durf 'm niet in naar school. (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je hem niet in durft naar school! Ik vind het er altijd erg leuk uitzien. Xx

      Verwijderen
  11. Op van die bruine, lange krullen word ik elke keer weer verliefd.. ME WANTS

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke inspiratie! Zelf laat ik mijn haar het liefst los maar speel ik wel vaak met haar van vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind die eerste vier haarstijlen echt super leuk! Zelf draag ik het vooral los of in een ingevlochten vlechtje (voelt dubbelop, maar zou niet weten hoe ik het anders moet noemen haha) en dan met een strikje onderaan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. de allereerste afbeelding, met het haarbandje vind ik erg mooi ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie inspiratie allemaal! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie inspiratie! Mijn haar is los of het zit in een staart, ik ben namelijk niet zo goed met invlechten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er zitten echt leuk kapsels tussen vooral bij de vlechten. Spijtijg genoeg is mijn haar nog te kort voor deze kapsels. x
    http://julieswonderworld.com/

    BeantwoordenVerwijderen