zondag 30 november 2014

Inspiration #1 Streetstyle autumn



Iets wat ik erg leuk vind om te doen, is foto's bekijken. Elke dag kijk ik wel een aantal keer op Pinterest om te kijken of ik nog mooie plaatjes zie. Ik krijg er ontzettend veel inspiratie van!

Waar ik het meeste naar kijk op pinterest is kleding. Uren lang kan ik naar foto's kijken van mooie outifts, of fashion blogs lezen waar sommige mensen de mooiste dingen dragen. ( Vind ik dan). Nu het kouder wordt, wat het eigenlijk al is. Is voor veel mensen de periode aangekomen van het shoppen! Garderobe's worden uitgebreid en de winterkleding komt weer tevoorschijn. Vandaag deel ik een paar prachtige outfits met jullie!

 Ik ben echt verliefd op deze blouse! De kleur vind ik echt prachtig en de ketting erbij maakt het helemaal af. Persoonlijk is die tas erbij niet helemaal mijn style.

In de herfst en winter maanden hou ik vooral van comfortabel. Een lekkere sjaal om en de dag kan beginnen. 

Dit is meer een zakelijk outfit, wat natuurlijk eigenlijk altijd kan :).

Dit outfit vind ik er ook erg leuk uitzien!
 
 En dan dit vest, ik vind dit er zo leuk uitzien!



In de koudere maanden zie je vooral veel donkere kleuren, maar een gekleurd jasje is ook altijd leuk!
 
Het hoedje maakt dit outfit helemaal af vind ik!


Persoonlijk vind ik dit ook een prachtige foto!


Een streepjes shirt past overal bij!
 
Lekkere comfortabele kleren. De schoenen vind ik erg mooi!
Alle foto's komen van Pinterest.
 
Welk outfit spreekt jou het meeste aan?

13 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie foto's! Ik vind die met de witte blazer het mooist. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie inspiratie!! en wat een mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Mooie inspiratiefoto's! Ik hou zelf meer van de stoerdere outfits.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inspiratie, ik zou de meeste outfits meteen aantrekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne inspiratie! Ik ben de laatste tijd helemaal dol op mijn leren jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook dol op mijn leren jasje! Toevallig heb ik hem nu aan ;)

      Verwijderen
  6. Ik ven fan van alle outfits die je hebt uitgekozen! Ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op streepjes, dus ik ga voor de één na laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh die panterprint clutch! Prachtig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben fan van de sjalentrend. heerlijk! XO

    Ik geef een setje double pearl oorbellen weg voor kerst. Doe jij al mee?

    BeantwoordenVerwijderen