zaterdag 2 mei 2015

Meet my new lovers // New Balance


Laatst poste ik deze shoplog, waarbij ik een doos liet zien met daarin schoenen. Vandaag een apart artikel over mijn nieuwe schoenen! Meet my new lovers!
 
Na bijna een jaar geen schoenen meer gekocht te hebben, had ik echt weer nieuwe schoenen nodig. Schoenen kopen is altijd een probleem voor mij. Waarom? Mijn linker voet heeft maat 37,5 en mijn rechter voet maat 39. Aangezien ik liever geen 2 paar schoenen koop is het altijd een hele zoek tocht naar schoenen die voor beide voeten goed aanvoelen. Nu maar hopen dat mijn linker voet nog een stukje groeit!

 
Ik ging voor de New Balance uit de Lifestyle collectie WR996 van het voorjaar 2015. Ik ging voor de kleur Baby pink en rose. Er zit inderdaad een baby roze kleur in verwerkt, en een hele mooie licht oranje. Op de hiel is het grijs en verder zit er ook nog wit in de schoenen. De veters die er bij zaten passen perfect bij de schoen. Ze zijn wat feller oranje met een beetje wit er doorheen geweven. Ik vind de veters wel erg dun en zou eigenlijk ook niet goed weten, welke andere kleur veters hier ook leuk bij staat.
De schoenen vallen laag om mijn enkel, wat ik heel fijn en zomers vind!

 
Deze schoenen zijn er in verschillende kleuren verkrijgbaar bij verschillende winkels. Ik zelf heb ze uit een sneaker winkel, maar je kan ze ook bestellen via internet. Let wel goed op bij welke site je ze koopt want er zijn veel "nep site's" die New Balance schoenen verkopen.

Wat voor kleur schoenen vind jij het mooist?

 Volg jij mij al op bloglovin?
Raindrops

13 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die lichte kleurtjes. Zullen vast veel km gaan afleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie deze tegenwoordig vaker en vaker! Ze staan heel leuk bij andere, maar bij mezelf echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren! Ik vind eigenlijk heel veel kleuren in schoenen leuk. Schoenen van "New Balance" heb ik altijd al mooi gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kleurtjes heeft dit paar sneakers, zelf ben ik toch wel heel erg geneigd om zwarte of witte aan te schaffen...maar dit paar zou ik zeker ook wel overwegen...ze zijn zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. New Balance is niet echt mijn smaak, maar wel mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool shoess! Lekker zomers kleurtje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whaaaa! Super gave schoenen ♡
    De kleurtjes zijn top voor de lente en het model is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me voorstellen dat ze heel comfortabel zitten, maar zelf zou ik ze nooit dragen. Niet echt mijn stijl. Maar wel leuke, zomerse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh zo gaaf! Dit is echt precies mijn soort schoenen! Wat een leuke kleurtjes, lekker lente-achtig! Vaak vind ik sneakers net wat meer hebben als ze een leuk kleurtje hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukies! Ik heb laatst hardloopschoenen van New Balance en die zijn ook echt goddelijk :D.
    Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen