woensdag 20 mei 2015

Tag // Get to Know me





Graag zou ik mijn blog iets meer willen persoonlijk maken. Ik wil dat jullie mij beter leren kennen, net zoals ik andere mensen denk te kennen van een blog. (Ken je dat gevoel dat je een blog volgt van iemand en het gevoel hebt dat je diegene kent?). Misschien lach je me nu wel uit wat ik volkomen begrijp maar de eerste stap in dit project is dat jullie iets meer over mij te weten komen! Daarom vul ik vandaag de Get to know me Tag in!


Geboortejaar: 
Ik ben geboren in september 1999

Hoe lang ben je? 
Normaal had ik geroepen "dat weet ik niet", maar aangezien ik mij gisteren moest meten voor een nieuwe identiteits kaart kan ik het eindelijk een keer zeggen haha. Ik ben 1.69.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
Goh, waarschijnlijk dacht ik nergens aan. In de ochtend lukt nadenken niet zo goed :).

Waar ben je op dit moment?
Ik zit in de tuin met mijn laptop op schoot :).

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: 
Sportief, Onzeker, lachen.

Guy-/Girlcrush
Die heb ik niet eigenlijk...

Wat zou je op dit moment graag willen? 
Ik zou wel heel graag willen slagen voor mijn eindexamens eigenlijk...

Wat is je doel van het leven? 
Zoveel mogelijk leuke dingen doen.
 
Waar ben je bang voor? 
Ik ben altijd bang dat andere mensen mij niet leuk vinden om hoe ik ben, of dat mensen mijn blog niet leuk vinden.
 
Heb je je rijbewijs?
Nee :)

Nagellak of lipstick?
Nagellak! Lipstick draag ik eigenlijk nooit.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De zomer! Een lange vakantie, lekker weer, op vakantie naar het buitenland....Ja daar is geen twijfel over mogelijk!

Wil je ooit gaan trouwen? 
Als de prins op het witte paard langskomt lijkt het me fantastisch
 
Ben je een healthy-freak? 
Ik hou heel erg van fruit, gewoon omdat ik het lekker vind. Ik kan nou niet zeggen dat ik een healthy freak ben, aangezien ik ook regelmatig chips en chocolade eet haha.
 
Wat voor kleur haar/lengte heb je?
Ik heb bruin haar tot halverwege mijn rug.

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik niet een speciaal item in gedachten, maar binnenkort ga ik zeker weer eens shoppen!

Heb je tattoos/piercings?
Nope, ben ik ook niet van plan trouwens.

Draag je een bril?
Nee, nouja een zonnebril dan.

Wat is jouw perfecte pizza? 
Geloof je me als ik zeg dat ik eigenlijk niet van pizza hou ?

Wat is je favoriete eten/drinken?
Chocolade!

Wat is je favoriete parfum?
Ik draag nooit parfum, ik ben meer van de body splash.

Wat is het laatste wat je kocht? 
Een cadeautje voor Moederdag!

Normal,fun,sometimes,i,pretend,to,be,normal,quote,me,ever,quotes 138b07e1a002003ff8e295cc54b8e38c H

Wat deed je vanochtend om 8:00?
Waarschijnlijk drukte ik toen net mijn wekker weer uit.

Favoriete ijsje?
Perenijsje!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? 
Uitslapen ben ik wel goed in ja, maar als het moet kan ik ook vroeg opstaan!

Met hoeveel kussens slaap jij? 
Ik slaap met 1 kussen. Verder liggen er nog wel 3 andere kussentjes op mijn bed.

Ben je een ochtend of een avond persoon? 
Ik ben een avond persoon! Lekker laat naar bed en dan lang uitslapen.

Ben je geordend of rommelig?
Ik zal het eerlijk zeggen, dan ben ik rommelig. Gelukkig ruim ik af en toe wel op :).

Wat wil je op dit moment graag zien? 
De film Pitch Perfect 2, waar ik volgende week heenga in de bioscoop.

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? 
Ik hoop dat ik dan een leuke vriend heb, mijn studie heb afgerond en net begonnen ben met werken.

Wie mis je op dit moment? 
Ik mis Nina, een lief meisje dat helaas is overleden op 11jarige leeftijd. 5 Jaartjes terug alweer.
 
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? 
Eeuhm, nou die heb ik niet echt denk ik.

Ben je verlegen? 
Vroeger was ik heel erg verlegen. Nu is het een stuk minder, maar in nieuwe situatie kan ik nog wel eens verlegen zijn.

Heb je een accent?
Nee ik denk het niet. Volgens mij spreek ik gewoon ABN, maar misschien dat andere mensen wel een accent horen? Ik heb familie in het noorden van Nederland wonen die vinden dat ik wel accent heb. Maar ik vind juist dat zij accent hebben :).

Heb je zussen/broers, hoe oud? 
Ik heb een zusje van 13 jaar.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? 
 Aangezien ik nu in mijn examens zit, bestaat mijn dag uit Leren en af en toe naar school om een examen te maken. Toen ik nog gewoon les had zag mijn dag er zo uit.
Ik stond om kwart voor 7 op en ging om half 8 op de fiets naar school. In de middag als ik weer thuis was maakte ik wat huiswerk en ging ik daarna meestal naar mijn turntraining. Als ik hier weer thuis van was ging ik eten en in de avond werkte ik vaak nog aan mijn blog!


Ik hoop dat jullie nu wat meer het gevoel hebben dat jullie mij "kennen". Sorry dat er zo weinig posts online komen, maar het leren voor mijn examen is op dit moment belangrijker. Na mijn examens komen er weer meer posts online, en die zullen ook wat uitgebreider zijn.

Liefs,

20 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je examens! Ik wilde op zoveel dingetjes reageren hier, maar eigenlijk kan ik gewoon samenvatten dat we echt veel op elkaar lijken. Behalve die pizza dan, geef de jouwe maar aan mij! ;) Ik vind het superleuk om zo iets meer over je te weten, leve persoonlijke blogs! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je examens gaan natuurlijk altijd voor! Een keer wat minder bloggen is niet erg hoor, het zou erger zijn als je je examens niet haalt doordat je te veel zou bloggen. En héél veel succes met je examens! Leuke vragen trouwens :)

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe je niet van pizza? Ah I love pizza ;) Heel veel succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, perenijsjes! Zijn ook mijn favoriet! Wel gek dat je niet van pizza houdt! :P Achja, moet ik zeggen... ik houd niet van chocola!
    Heel veel succes met jouw examens! Je kan het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om dit allemaal over je te lezen, veel succes met je examens....het leren is inderdaad veel belangrijker dan het bloggen, dus geeft niets dat je wat minder blogt....school is echt belangrijker...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! De zomer is ook mijn favoriete seizoen & die quote is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoihoi. Echt leuke tag! Zou ik die ook voor mijn blog mogen gebruiken? Ik vermeld natuurlijk wel de naam van je blog erbij;) Liefs Fenna PS: ik herken mezelf echt helemaal in die quote:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag je deze tag ook op jouw blog doen! Ik heb hem niet zelf bedacht, dus iedereen is vrij om hem over te nemen :).

      Verwijderen
  8. Leuke tag! Het komt vast goed met je examens! Ik vond sommige examens ook beter gaan dan de andere. Ik hoop dat we 11 juni allebei vrolijk de vlag uit kunnen hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaha: 'Heb je een bril? Nee wel een zonnebril'. Geniaal! Leuk beantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Door deze tag heb ik je wat beter leren kennen en perenijsjes blijven gewoon altijd heel erg lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het echt super om de persoon achter een blog te kennen, dus leuk dat je dit hebt ingevuld! Ik duim voor je dat je geslaagd gaat zijn voor je examens! In uitslapen ben ik ook kampioen, maar als het echt moet kan ik ook vroeg uit mijn bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je houd niet van pizza :0 bestaan die mensen, haha?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je houdt niet van pizza :0 :D Apart :-) Wel een leuk artikel! Nog veel succes met je examens!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeehh leuke tag he? Je hebt hem ook leuk ingevuld! Ik ben trouwens echt gek op pizza! Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om meer van je te weten zeg. Ik ben ook dol op chocolade en chippies. Oeeeps. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om je iets beter te leren kennen!

    Liefs,
    Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om je iets beter te leren kennen!

    Liefs,
    Carmen

    BeantwoordenVerwijderen