zaterdag 9 mei 2015

Inspiration // Little bedrooms.


De afgelopen tijd ben ik bezig met mijn kamer veranderen. Mijn slaapkamer krijgt een volledige make-over inclusief behang, vloerbedekking en inrichting. Wanneer dit precies gaat gebeuren weet ik nog niet, maar eerst moet ik natuurlijk weten hoe ik het hebben wil. Op Pinterest ben ik opzoek gegaan naar kleine slaapkamers, want mijn kamer is niet groot. Kijk mee naar mijn inspiratie foto's van kleine slaapkamers die ik vandaag deel met jullie. Alle foto's komen van Pinterest. :)


 
Slapen tussen de boeken lijkt mij heerlijk :).
 


 
Mijn kamer is klein, heel klein. Extra moeilijk dus om mijn kamer te veranderen aangezien het puzzelen is met waar alles moet staan. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ook weet ik eigenlijk nog niet welke kleur ik mijn muren wil. Ik neig erg naar het wit, maar omdat mijn kamer zo klein is ben ik bang dat het niet mooi staat. Nouja, ik moet nog even goed gaan nadenken haha. Tips voor het inrichting van een kleine slaapkamer zijn welkom :)


 
Deze kamer vind ik zo schattig! De kussentjes maken het helemaal af.


 
Hoe leuk is dit, een gordijntje voor je bed!




 
Welke kleur is jouw slaapkamer?

23 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of mijn post doorkwam of niet :( Maar wat ik dus wilde zeggen: dat bed met die boeken lijkt me echt fantastisch, zolang er niets naar beneden valt, haha. Ook met die gordijntjes lijkt het me wel leuk, maar voor een kleine kamer is het misschien wat moeilijker te realiseren... Sowieso nog heel veel succes met je kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Vaak zie je inspiratie voor kamers zo'n grootte hebben waarvan je denkt: ehh dat gaat neverever in mijn kamer passen.. Leuke inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke inspiraties om te bekijken als je een kleine ruimte tot je beschikking hebtm...Onze slaapkamer is best wel erg bont gekleurd, veel rood, wit roze, en blauw...niet echt heel bijzonder maar dat maakt niet uit, het is wel gezellig in de slaapkamer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die met dat boekenrek is echt mooi. Helaas nemen boeken veel stof op en dat rekje hangt net boven het bed... Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen huisje kan inrichten ^^ Nog even sparen!

    Ps. Ik geef momenteel een box weg. Zin om mee te doen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een leuke kleine kamers. Witte slaapkamers vind ik wel het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je je kamer gaat veranderen! Dat wil ik ook doen, maar mijn ouders hebben geen zin om de muren opnieuw te verfen en alles te verplaatsen... Als ik een kleur voor mijn kamer mocht uitkiezen zou ik toch wit kiezen! Je kan dan nog leuke foto's of slingers zoals van je foto's ophangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je je kamer gaat veranderen! Dat wil ik ook doen, maar mijn ouders hebben geen zin om de muren opnieuw te verfen en alles te verplaatsen... Als ik een kleur voor mijn kamer mocht uitkiezen zou ik toch wit kiezen! Je kan dan nog leuke foto's of slingers zoals van je foto's ophangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind Pinterest zo onwijs leuk en fijn! Wat een gave ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, superleuke inspiratie! Ik slaap zelf op de zolder. Enorm groot dus, maar door al die schuine muren valt er heel veel plaats weg, balen! Maar dit geeft me toch wel een beetje meer inspiratie voor de komende make-overs! Superleuk! Liefs, Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeeeh wat een leuke slaapkamers! Ik kan soms wel uren op pinterest kijken voor nieuwe inspiratie! Ik slaap op zolder met een dakkapel en heb daar mijn eigen plekje van gemaakt. Gezellig behang, leuke accessoires, mooie foto's en gezelligheid! Typisch een Daniëlle kamer haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik ga binnenkort wisselen van kamer, en dan krijg ik een dressing, dus daar ben ik heel blij mee! Ik ga voor wit en blauw gaan :) succes nog! Laat ons iets weten als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er allemaal heel schattig uit! Ik heb zelf het bed zevende foto van onder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke post! Ik krijg er echt wel inspiratie van :-) Dat bed met die gordijnen vind ik heel leuk!
    Mijn kamer is lila paars, maar ik hoop hem nog in een ander kleurtje te kunnen verven.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Slapen tussen de boeken lijkt me echt heel nice. Misschien een leuk idee voor mijn nieuwe kamer. Bedankt voor de leuke tips!

    Liefs,
    Nadeche

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een knusse kamer! Misschien is een hoogslaper handig, dan kan je eronder spullen bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Er zit echt ongelofelijk leuke inspiratie bij! Slapen tussen de boeken lijkt me ook heerlijk! Ik vind al die foto's prachtig om te zien, maar ik weet dat mijn kamer er zo (helaas) nooit zal uitzien! Dan moet ik echt alles al veranderen. Behang, meubels, vloer, ... Maar wie weet, misschien later als ik mijn eigen huisje heb! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie inspiratie! Mijn kamer is best groot maar zo zie je maar weer Hoe knus kleine kamers wel niet kunnen zijn! Lades onder je bed zijn erg ideaal al zeg ik het zelf! En die boekenkast vind ik oh zo leuk altijd!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt echt hele mooie foto's uitgezocht. Meestal scrol ik naar beneden als ik een inspiratie artikel lees omdat de foto's gewoon niet zo speciaal zijn, maar deze zijn echt heel mooi! Ik heb ze stuk voor stuk bekeken. Mijn kamer is wit. Eerst wilde ik een andere kleur maar ik ben nu toch wel blij dat het wit is :).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooh, dit had ik al vaker moeten doen (een lijstje opzoeken met kleine kamer inspiratie!). Hier in huis heb ik een vrij 'grote' kamer tegenover mijn broer, maar als je het vergelijkt met de kamers van vriendinnen is hij vrij klein. En ik heb een schuine wand, dus dat verliest ook heel wat ruimte! Ik ben benieuwd naar hoe je je kamer in gaat richten! Je gaat toch foto's tonen dan? (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als mijn kamer helemaal af is zal ik zeker foto's posten :) Ik ben alleen bang dat dat nog wel even gaat duren haha.

      Verwijderen
  20. Mijn kamer is ook heel klein! En wit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Er zitten echt mooie voorbeelden tussen! Al vind ik dat zelf altijd wel lastig toe te passen in je eigen huis. Mijn slaapkamer is, ondanks dat hij niet zo groot is, donkergrijs. Lekker knus, het is heerlijk donker 's nachts en het helpt mij echt om sneller in slaap te vallen. Maar goed, ik slaap er ook echt alleen maar. Als ik daar ook mijn bureau had staan en moest werken denk ik dat wit, of anders heel lichtgrijs (net iets spannender maar ook neutraal) heel mooi is. Ik vind wit natuursteen (W16) van Flexa heel mooi, heb ik zelf in mijn werkkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gave plaatjes, ondanks de kleine kamers! Ik denk dat je wel een neutrale en lichte kleur als basis moet gebruiken. Geen knalkleur want daar ben je snel op uitgekeken en laat je kamer kleiner lijken. En verder: multifunctionele meubels. Veel succes en plezier met de make-over ;). Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen