maandag 13 april 2015

Versatile award




Een poosje geleden werd ik nog genomineerd voor het Liebster award, zo werd ik nu genomineerd voor het Versatile award door Eva van Infinity en Randa van Thinker Talented.

Versatile betekend 'veelzijdig', wat ik trouwens een prachtig engels woord vind. De bedoeling van deze tag is dat je 7 feitjes over je zelf deelt. Dus laten we beginnen!


Number one
Hierboven zei ik al dat ik dat ik versatile een prachtig woord vind met een mooie betekenis. Ik heb echt een obsessie met mooie woorden. Dat kunnen woorden zijn die lekker klinken, een mooie betekenis hebben of woorden zijn die ik lekker vind typen. Woorden die ik lekker vind typen? Euhm ja, Tegenstellingen vind ik bijvoorbeeld een heerlijk woord om te typen. Als je nu een raar beeld van mij krijgt snap ik dat.

Number two
Net als de rest van Nederland ben ik een beetje verslaafd aan het spelletje Trivia Crack. Opeens speelde iedereen het in mijn omgeving, zelfs mijn moeder :) De bedoeling van het spelletje is dat je vragen in verschillende catogorieën beantwoordt, en je een kroon verdiend bij elke catogorie. Je speelt het spelletje tegen iemand anders en degene die als eerste de zes kronen van elke catogorie heeft verdient, en dus de meeste vragen goed beantwoord heeft die wint. Een zeer educatief spel dus haha. Je leert er echt wat van. Wist je dat als je het hoofd van een kakkerlak eraf hakt hij nog 2 weken door kan leven? Euhm ja dat leerde ik dus van Trivia Crack.

Number three
Een echte kledingstijl heb ik niet. Op andere blogs en pinterest zie ik heel veel leuke outfits voorbij komen. Zo zou ik er zelf ook wel uit willen zien, maar als ik eenmaal in de winkel ben dan staat het mij gewoon niet. Eigenlijk is mijn kleding stijl heel simpel en standaard. Oftewel, erg veel verstand van mode heb ik niet. Gelukkig kan ik kijken naar de mooie outfits van andere bloggers ;)

Number four
Een van mijn grootste hobby is sporten. De grootste liefde heb ik voor turnen, wat ik zelf actief beoefen en waar ik ook uren naar kan kijken! Voetbal vind ik ook erg leuk om te doen. En hockey, en tennis en acrogym en trampolinespringen, ateletiek. Eigenlijk houd ik wel van alle sporten!


Number five
Ik ben altijd al fan geweest van spaaracties van de supermarkten. De voetbalplaatjes was altijd mijn favoriet en ik had vroeger hele spaarboeken vol, en had ruilsessies met vooral jongens uit mijn klas. De smurfen spaar actie was ook een favoriet en met de gogo's van de C1000 heb ik nog eindeloos gespeeld.
Ik vind de moestuintjes van de Albert Hein ook erg leuk! Ook al gaat het langzamerhand een beetje dood, en knakt het plantje om omdat het te lang en te dun wordt. Je bent nooit te oud voor spaaractie's toch?

Number six
Op dit moment kijk ik de oefenwedstrijd Nederland - Spanje. Nederland staat ( op dit moment)
met 2 - 0 voor :) . En oh wat zijn die voetbalspelers toch knap. Oke, niet allemaal maar zouden ze daarop uitgekozen worden ? ;)

Number seven
Ik ben net klaar met mijn schoolexamens. Ik heb nu geen toetsweek meer, en de volgende toets dat ik ga maken is mijn centraal examen! Stiekem ben ik nu al zenuwachtig voor de uitslag. Ik gun mijzelf eerst een weekje rust en begin dan weer langzaam aan met herhalen van het afgelopen jaar!

Aangezien ik een poosje geleden ook al mensen genomineerd heb voor de Liebster award, nomineer ik nu helemaal niemand.

Maar voel je vrij om je genomineerd te voelen en deze tag over te nemen! :)

17 opmerkingen:

  1. Leuk ingevuld! Lekkere random weetjes, ik ben momenteel ook bezig met het proberen om die moestuintjes in leven te houden! Hopelijk komt er vlug wat aan, haha. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke tag is dit toch om te lezen, leuk om al die grappige dingetjes van je te weten te komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Leuk ingevuld! En dat van trivia crack, heel herkenbaar haha ;)

      Verwijderen
  4. Leuke feitjes! Dat eerste heb ik ook, vind het woord 'catch' heerlijk klinken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om te lezen! Vroeger spaarde ik ook altijd voetbalplaatjes. We hebben ook nog smurfen liggen van een spaaractie, knikkers, toystory-figuren en nog veel meer :) Die moestuintjes zijn ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Ik herken me er wel in hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ik kon echt lachen om het eerste feitje (niet gemeen bedoelt natuurlijk)! Ik heb niet echt dat woorden lekker klinken bij mij of dat ik ze lekker vind typen maar ik heb wel een woord wat ik echt vies vind klinken: zwaan. Dat klinkt echt super raar haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nu ik er over na denk vind ik zwaan eigenlijk ook best een apart woord. Klinkt inderdaad best raar :)

      Verwijderen
  8. Wat een leuke feitjes! Ik speelde ook trivia track maar ik heb hem alweer verwijderd haha. Wat cool dat je op turnen zit! Zit je op selectie turnen? En zit je zelf ook op acro? Trio of duo? En bovenpartner of onderpartner? Sorry voor de vele vragen haha ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nog een vraagje: heb je een nieuwe layout? Hij is heel leuk!

      Verwijderen
    2. Haha ik zal je vragen beantwoorden :) Ik ben een beetje aan het afbouwen met de uren die ik turn, aangezien ik niet veel tijd meer heb, en ik ook niet "de beste" meer hoef te zijn. Acro zit ik niet op maar heb ik wel vaak gedaan bij turnen omdat je dan ook goed je lichaamsbalans oefent, en het gewoon leuk is! Vroeger was ik bovenpartner, maar nu ben ik daar een beetje te oud voor en meestal ben ik onderpartner. Wij oefenen meestal in duo's.
      En ja ik heb een nieuwe layout! Wat leuk dat je het is opgevallen. Super lief!

      Verwijderen
  9. Vroeger vond ik zo'n spaaracties echt geweldig! Plaatjes van Disney films, van dieren, ... ik vond het echt super! O ja, prachtige lay-out heb je trouwens! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog post! Doe in mei ook eindexamen, wens je veel succes alvast! :)
    Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woorden die lekker typen herken ik helemaal, heb ik af en toe ook! Leuke post trouwens! Liefs Fenna

    BeantwoordenVerwijderen