zaterdag 28 maart 2015

Mijn ringenstash

 
Bijna elk meisje heeft wel sieraden. Ik zelf draag niet zo vaak sieraden, maar vind ze eigenlijk al wel mooi om naar te kijken! De laatste tijd draag ik steeds vaker ringen, en vandaag laat ik jullie mijn vier favoriete ringen zien van dit moment!


De winkel waar ik altijd nog even bij de sieraden kijk is de Etos. Deze ring zag ik een jaar geleden in de winkel hangen, en vond hem meteen heel mooi. De ring heeft een zilverachtig kleurtje, maar is niet echt zilver. Gelukkig krijg je er geen groene vingers van! Ik kocht deze ring voor ongeveer 4 euro bij de Etos.
 

 De meest 'aparte' ring die ik heb is deze. De ring is goudkleuring en heeft een ribbeltjes structuur. Het is een strikje die mooi om je vinger heen valt. Ik draag deze ring niet heel vaak, maar bij een feestje vind ik deze heel leuk! Super schattig :)

 
Deze ring heb ik een paar jaar terug gekregen van mijn moeder voor mijn verjaardag. Hij is echt zilver en komt van de juwelier. Ik vind hem mooi en lekker basic. Het past overal bij !
 
 
En dan nu mijn favoriete ring ! Een goudachtig kleurtje met een mooi zilver steentje. Ik vind hem classy en lekker subtiel. Ik kocht deze ring bij de V&D voor maar 1 euro uit het voordeelrek!
 
 
Dan waren dit mijn 4 mooiste ringen! Ik vond het heerlijk om ze op de foto te zetten en met verschillende standen te spelen op de camera.
draag jij vaak ringen ?

18 opmerkingen:

  1. Mooie ringen heb je! Ik draag altijd een ring. Eentje die eigenlijk bestaat uit 3 ringen, maar samen één is. Binnenkort wil ik eigenlijk nog wat andere ringen erbij kopen. Ik had er laatst eentje met vleugeltjes gezien, echt heel cute. Die wil ik dus echt gaan kopen :)

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie ringen! Ik ben zelf geen ringendrager -ik vind mezelf er totaal niet mee staan-, maar vind het wel erg mooi om te zien bij anderen. Die ring die je van je moeder kreeg vind ik echt enorm mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ringen! Die ring die je van je moeder hebt gekregen lijkt een beetje op de mijne ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke ringen! Ik draag eigenlijk nooit echt 1 dezelfde ring, ik wissel ze altijd af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke ringen, met name die laatste is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave ringen, ik draag er eigenlijk nooit één haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie ringen. Ik heb zelf altijd vier zilveren ringen om. Iedere ring heeft een eigen verhaal. Ik vind het dan ook verschrikkelijk als ik ze af moet doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat zijn echt prachtige ringen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou van ringen! Ik vind de laatste ook het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke ringen, de ring met het steentje spreekt mij erg aan....Ik draag regelmatig ringen, maar wel verschillende....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat ringetje met het diamantje mooi! Mooie collectie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De laatste ring vind ik echt heel mooi! Ik draag elke dag ringen, vind ze zoo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke ringen! Ik draag eigenlijk alleen 1 ring die ik van mijn vriend heb gekregen (nee, geen trouwring!).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die ring die je van je moeder gekregen hebt is heel mooi! en ook heel lief natuurlijk :) ik hou wel van zo'n simpele maar classy ring. past overal bij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De eerste ring vind ik heel mooi :) Ik draag zelf standaard de ring die ik van mijn vriend heb gekregen en soms aan de andere hand ook nog eentje. Eigenlijk zijn mijn ringen wel altijd zilver :)

    BeantwoordenVerwijderen