woensdag 18 maart 2015

Liebster Award!


Vorige week werd ik genomineerd door de meiden van Shop it and pop it voor de Liebster award. Super lief! Vandaag mijn artikel van de Liebster award.


De liebster award is een award voor bloggers met minder dan 200 volgers. Het is de bedoeling dat je de vragen beantwoord van degene die jouw genomineerd heeft, en dan nieuwe vragen bedenkt voor de mensen die jij nomineert.

1. Door wie ben jij begonnen met je blog?
In de zomer van 2012 verveelde ik mij, hierdoor zat ik veel op de computer en per ongeluk belande ik op Veracamilla.nl . Ik had nog nooit van bloggen gehoord en vond het meteen super leuk! Ik ging haar blog volgen en hier kwamen steeds meer bloggers bij, omdat ik ontdekte dat er heel veel leuke blogs zijn! Later ontdekte ik ook de wat kleinere blogs, die ik misschien nog wel leuker vond. Ik wilde dit zelf ook en in Februari 2013 maakte ik samen met een vriendin een nailart blog aan. In Oktober 2014 wilde ik graag ook nog een blog in mijn eentje, een lifestyle blog. Nouja, zo ben ik dus begonnen met bloggen :)

2. Wat vind je het leukste wat je hebt bereikt met je blog?
Oei dit is een moeilijke vraag. Raindrops bestaat nog helemaal niet zo lang, en ik ben er ook even tussenuit geweest. Heel veel heb ik nog niet bereikt, maar dat er mensen zijn die af en toe mijn artikelen lezen vind ik echt geweldig!

3. Wat is je favoriete blog outfit?
Joggingbroek, shirt, haar los en lekker met mijn voetjes op de verwarming ;)

4. Waarom heb je voor deze blog naam gekozen?
Wekenlang heb ik nagedacht over een blognaam. Ik zal eerlijk toegeven dat ik bijna wanhopig werd, en serieus niks wist. Toen hoorde ik Raindrops in een liedje, en vond ik dit wel een mooi woord. Op dit moment vind ik het helemaal niet meer zo mooi, en ik ben druk bezig met naamverandering....

5. Jouw beautysecret
Euhm, even denken hoor. Ik denk dat mijn beautysecret is, dat ik een aantal keer per dag mijn handen insmeer met handcreme. Hierdoor zijn mijn handen lekker zacht :).

6. Op welke plek blog je het liefste?
Op mijn eigen kamertje blog ik het liefste. Muziekje aan, kussen in mijn rug en lekker bloggen!

7. Wat is de gekste plaats dat je inspiratie kreeg voor je artikel?
Op het toilet kreeg ik inspiratie om een artikel te schrijven over mijn haarolie ;).

8. Wat zijn jouw blog girl trekjes?
Elke keer dat er een bloglovin volger bij komt een soort indianendansje doen

Als ik een artikel heb ingepland, altijd controleren of het echt online is gekomen. Aangezien ik in de ochtend hier geen tijd voor heb, moet dit maar op school :).

Na een uur te hebben geblogd, en uitgebreid alle blogs gelezen te hebben bedenken dat er ook nog iets bestond als huiswerk.

9. Tegen welke blogger (die jouw volgt) kijk je op?
Ik durf nog niet zo goed te zeggen wie mijn blog echt volgt, maar ik kijk op tegen Britt van Radianto en Eva van Infinity. Ik vind dat ze allebei een hele leuke schrijfstijl hebben, en een hele leuke persoonlijkheid!



De vragen voor de blogs die ik genomineerd heb :

1. Wat is de laatste film die je hebt gekeken?
2. Beschrijf jezelf in 5 woorden.
3. Wat is je favoriete slaap outfit?
4. Wat zijn jouw favoriete blogs?
5. Wat is je favoriete seizoen?
6. Strand vakantie of avontuurlijke vakantie?
7. Welk make up merk is je favoriet?
8. Wat zijn jouw verborgen talenten?
9. Sparen of geld uitgeven?
10. Wat zijn je favoriete apps?

Mijn nominaties!
Zita van Zitasprojectlife
Luciënne van Fashionblogue
De meiden van Hannahencathelijne
Esra van Violow

De meiden die ik nog meer wilde nomineren zijn allemaal al een keer genomineerd!

Dit zijn de regels van de award!
- De genomineerde vertelt wie hem genomineerd heeft en linkt naar die site
- Je beantwoordt de ontvangen vragen
- Je nomineert zelf 5 - 11 andere bloggers voor deze award (liefste met minder dan 200 volgers)
- Stel een aantal vragen op voor de nieuwe bloggers
- Laat ze in een reactie op hun site weten dat ze genomineerd zijn.

 Ik ben benieuwd naar de artikelen van de meiden die ik genomineerd heb!


15 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Welk liedje hoorde je raindrops in?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk ingevuld! Vond het heel fijn om te lezen :) Voetjes op de verwarming = het beste ever. Je hebt trouwens een hele leuke blognaam :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat speciaal dat je de naam van je blog via een liedje hebt gekozen! Origineel! Hihih, stiekem beeldt ik me nu in dat je een indianendansje aan het doen bent! Ik ben ervan overtuigd dat je dit dansje steeds vaker en vaker gaat mogen doen, je bent namelijk een geweldige blogster! En wauw, je kijkt naar me op ... Ik had nooit gedacht dat er ooit iemand naar me zou opkijken om wie ik ben ... Bedankt! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie award. Ik vind je blognaam wel bijzonder, het heeft iets speciaals. En ik lees je artikelen altijd graag net zoals andere mensen. Britt en Eva zijn allebei inderdaad hele goeie bloggers net zoals jij :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh ik ben genomineerd!
    Leuker vragen!
    Ik ga kijken wanneer ik dit artikel eens kan plannen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, ik heb je genomineerd voor The Versatile Award! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je award.! leuk om te lezen ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, ik ben er ook voor genomineerd maar heb nog geen artikel over gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk hoe je op je blognaam gekomen bent! Ik vind hem net erg leuk, waarom zou je hem veranderen? (: Steeds als ik regen hoor, moet ik meteen aan jouw blog denken, haha. Gewoon je naam houden! En wow, ik zit hier een beetje te bibberen op mijn stoel, echt. ZO lief dat j dat zegt. Ik geloof dit niet, dit klopt niet. Nooit gedacht dat er iemand me zo'n groot compliment zou geven, dankjewel. <3 En ik zou ook wel inspiratie willen krijgen op het toilet, haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, super grappig dat je een indianendansje doet als je een nieuwe volger hebt, het is echt iets om heel erg blij van te worden haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, op de wc een idee krijgen met haarolie, logica. Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt hem heel leuk ingevuld! En je hebt leuke vragen bedacht 😊

    BeantwoordenVerwijderen